Pierwszą dużą zmiana w tym sezonie będzie zmiana jednego z zawodników.Nasze szeregi opuścił
Krzysztof "Dziki" Dzikowski, który będzie skupiał się na jeździe w klasie 300 w Pucharze Polski.
Jego miejsce w szeregach naszego teamu zajmie rewelacyjny zawodnik, którego zapewne wszyscy doskonale znają.
Po dłuższej przerwie od ścigania powraca Jacek Molik właściciel firmy
Speed Day (organizatora rewelacyjnych imprez na torze w Poznaniu).
Bez zmian na sezon 2021 pozostaje w naszym teamie
Michał Król #16 zeszłoroczny zdobywca Pucharu Polski w klasie Twin 650.
Kolejną ważną zmianą jest rezygnacja z Pucharu Polski .
W tym sezonie przenosimy się do Mistrzostw Polski w klasie
Supertwin Poland.
W motocyklach również wprowadziliśmy ogromne zmiany, które wymagały testów.
Michał Król #16 testował zmiany wprowadzone w zawieszeniach, hamulcach oraz dostroił silnik. W motocyklu przygotowanym przez nas dla Jacka zmiany były tak duże, że musieliśmy zaczynać praktycznie od zera. Priorytetem było strojenie silnika ,który otrzymał nowe wałki rozrządu, nowe przepustnice i całkowicie nową jednostkę sterującą.
Pierwszego dnia na motocykl wsiadł syn Jacka Molika skądinąd rewelacyjny zawodnik
#7Molik na co dzień startujący w serii
Northern Talent Cup. Po całym dniu morderczych testów w ogromnym upale udało się wstępnie znaleźć ustawienia pozwalające na jazdę.
Drugiego dnia na motocykl wsiadł Jacek Molik i skupiliśmy się na dostrajaniu zarówno silnika jak i zawieszeń co zaowocowało rewelacyjnymi czasami kręconymi przez naszego zawodnika.
Michał tymczasem coraz bardziej dogadywał się z ustawieniami motocykla poprawiając czasy.
Na koniec drugiego dnia odbył się pierwszy wyścig serii Speed Day Trophy, w której to od tego sezonu będzie również klasa Twin 650. Do wyścigu zgłosiło się kilku zawodników w tym zawodnicy naszego Teamu. Nasi zawodnicy startowali poza klasyfikacją gdyż jest to cykl o charakterze amatorskim dla zawodników z licencjami B a nasi zawodnicy posiadają licencje mistrzowskie.
Niestety ze względu na niewielką awarię motocykla Michała w wyścigu wystartował jedynie Jacek Molik. Był to łączony wyścig Klas 1000, 600, oraz Twin.
Jacek pokazał prawdziwy kunszt wyścigowy kręcąc rewelacyjne czasy i pozostawiając za sobą wielu zawodników z szybszych klas.
Za jego plecami o zwycięstwo w klasie Twin 650 walczyli Mar Ek i Andrzej Simpsonowicz znany wam jako redaktor
Świat Motocykli dosiadający
Aprilia RS660.
Finalnie zwyciężył Simpson, drugie miejsce zajął Marek Skoczylas a trzecie miejsce Nasz klubowy kolega
Przemysław Komajda #67.
Podsumowując: za nami bardzo ciężkie dwa dni pracy nad motocyklami. Trud pracy wynagrodziła świetna atmosfera imprezy, doskonała organizacja i ogromne postępy w strojeniu motocykli.
Jesteśmy już prawie gotowi na pierwsze zawody Mistrzostw Polski, które już na początku lipca odbędą się na Słowackim obiekcie
Slovakiaring